PRX-T33 PEELING

Hvad er PRX-T33

PRX-T33 er en nålefri behandling, der med sine aktive ingredienser – bla. TCA (trikloreddikesyre) laver en kontrolleret “slibning” af det øverste, døde hudcellelag og derved stimulerer til ny, opstrammende bindevævsdannelse i huden. De aktive ingredienser i peelingen arbejder på celleniveau, øger cellefornyelsen og stimulerer hudens egne vækstfaktorer.

Denne type af TCA-peeling er unik på den måde, at produktet ikke forårsager “frosting”, som traditionelle TCA-peelinger gør. Koncentrationen af TCA, behandlingstid og påføringsmetode tilpasses den enkeltes behov. Peelingen er altså mere mild og kan anvendes af alle hudtyper, på alle tider af året uden risiko for lysfølsomhed

Om behandlingen

PRX-T33 modvirker og reducerer:

• rynker og fine linjer
  • pigmenteringer/solskader
  • tabt elasticitet
  • ældet hud
  • ar, fx acnear
  • karsprængninger

Hvad er forskellen på en klassisk TCA-peeling og PRX-T33

Ved klassisk TCA peeling skal man være forsigtig med UV-stråling, da det kan forårsage pigmentering. En TCA-peeling anbefales ikke til personer med mørkere hudfarve.

PRX-T33 er ikke lysfølsom og derfor kan du behandles året rundt og er velegnet til alle hudtyper.

Er behandlingen smertefuld

Under behandlingen kan du opleve en svag snurren og evt. en let brændende fornemmelse. Dette er helt normalt og aftager hurtigt.

Efter behandlingen

Behandlingen har ingen “downtime”, og du kan derfor vende tilbage til dine gøremål samme dag.

Antallet af behandlinger varierer fra person til person, og er bla afhængig af din hudtype og evt. hudproblemer.

Vi anbefaler dog altid et kurforløb på min. 3 behandlinger med 1 uges interval for det mest optimale resultat.

Priser

1 behandling kr. 1.500